سفارش تولید محتوای الکترونیکی لایه باز به کمک نرم افزار های جدید و به روز

سفارش تولید محتوای الکترونیکی لایه باز

سفارش تولید محتوای الکترونیکی به کمک نرم افزار های جدید و به روز توسط تیم تخصصی بلاگ لینک برای  استفاده شما دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان گرامی:

سفارش تولید محتوای الکترونیکی لایه باز خدمتی نوین از تیم تخصصی ماست که شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از آن فقط با یک تماس به پروژه دلخواهتان دسترسی پیدا کنید تیم تخصصی بلاک لینک با مجموعه کامل از افراد متخصص در خدمت شما عزیزان است.

شرکت های تولید محتوای الکترونیکی

شرکت های تولید محتوای الکترونیکی

امروزه در سراسر فضای مجازی شرکت هایی وجود دارند که به تولید محتوای الکترونیکی برای دانش آموزان و معلمین عزیز روی می آورند. در بین این شرکت ها، شرکت هایی هستند که سعی می کنند با تولید محتوای با کیفیت، رضایت خاطر مشتریان خود را به دست بیاورند و برخی دیگر نیز صرفا به هدف کسب درآمد وارد این حیطه کاری شده و توجه زیادی به کیفیت کار های خود نمیکنند.

مجموعه بلاگ لینک، یکی از شرکت های تولید محتوای الکترونیک است. ما سعی کرده ایم همواره خود را در میان شرکت های مورد اول جای دهیم تا همیشه مشتریان خود را راضی نگاه داریم. خوشبختانه تا به حال نیز تا حد زیادی توانسته ایم به خواسته خود برسیم و نیاز های مخاطبانمان را به صورت حرفه ای پاسخگو باشیم.

تولید محتوای الکترونیک مخاطبان بسیاری دارد و با توجه به افزایش کلاس های آنلاین و حضوری و به صورت کلی بحث علمی و آموزشی در کشور و در زمینه های مختلف، مخاطبان و مشتریان این خدمات در چند سال اخیر به شدت افزایش داشته است، اما در مقابل شرکت های تولید کننده محتوای الکترونیکی هم بسیار افزایش یافته اند. همین افزایش ارائه دهندگان خدما شاید کمی کار را برای افراد نیازمند به تولید محتوا سخت کند.

بی شک موسسه ما یکی از برترین موسسات در زمینه تولید محتوای الکترونیکی می باشد. ما به جرئت می گوییم که بهترین نوع تولید محتوای الکترونیکی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. امیدواریم بتوانیم با ارائه بهترین نمونه های تولید محتوای الکترونیکی به شما عزیزان گامی عظیم در عرصه آموزش کشور برداریم.خواهش ما این است که تیم بزرگ ما را با شرکت ها و موسسات تازه وارد به عرصه مجازی مقایسه نکنید . چرا که همه هم و غم ما رضایت خاطر شما و ارائه یک کار حرفه ای است نه چیز دیگر.

فروش محتوای الکترونیکی

فروش محتوای الکترونیکی

آیا تا به حال به فکر فروش محتوای الکترونیکی افتاده اید؟ آیا به این مسئله فکر کرده اید که چگونه می توانید محتوای الکترونیکی خود را بفروشید؟ اگر تمایل به فروش کارهای خود دارید آدرس را درست آمده اید. تیم ما در صورت داشتن کیفیت بالا در کارها و محتواهای شما آن را به قیمت خوبی از شما خریده و در معرض علاقه مندان قرار خواهد داد. پس درنگ نکنید . ما می توانیم بهترین خریدار محتواهای الکترونیکی شما باشیم.

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا در سایت ما بر خلاف سایر سایت های تولید کننده محتوای الکترونیکی بسیار مناسب و قابل رقابت می باشد. با اینکه محتواهای تولید شده توسط تیم ما بسیار قوی و از کیفیت بالایی برخوردار است با این حال از نظر قیمت و کیفیت نیز سطح مناسبی را داشته و  دانش جویان و معلمان عزیز و گرامی نیاز نیست از قیمت بالای محصولات ما نگران باشند. شما عزیزان می توانید تولید محتوای الکترونیکی خود را در قالب جدید ترین نرم افزار های روز دنیا و با کمترین هزینه ممکن تهیه نمایید.

نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی

در تیم فرهنگی و آموزشی بلاگ لینک هیچ گونه محدودیتی در رابطه با نوع نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی نیست. ما در تیممان به بهترین شکل از نرم افزار های روز دنیا بهره می بریم. نرم افزار هایی که در تیم ما وجود دارد و بیشتر به آنها می پردازیم عبارتند از نرم افزار های استوری لاین. کپتی ویت و فلش و همچنین مولتی مدیا بیلدر. عزیزان محترم می توانند تولید محتوای الکترونیکی خود را با هر نرم افزاری که تمایل دارند سفارش دهند.

تحقیق در مورد تولید محتوای الکترونیکی

اگر تمایل دارید که در رابطه با تولید محتوای الکترونیکی تحقیق بنویسید و به صورت مقاله ارائه دهید بازهم خدمتتان عرض می کنم که آدرس را درست انتخاب کرده اید. شما عزیزان محترم می توانید مقاله خود را با هر موضوعی که هست با شماره تلفنی که در پایین این پیج آمده است مطرح نموده و بهترین و با کیفیت ترین مقاله را از ما تحویل بگیرید. تیم ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان محترم می باشد و بهترین و با کیفیت ترین مقاله ها را برای شما عزیزان تدوین می نماید.

جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

همه این دیمبله دیمبو ها برای شرکت در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی است. شاید تعجب کنید و بگویید دیمبله دیمبو چیست. دیمبله دیمبو عبارت است از تمامی فعالیت هایی که یک محتواکار در راستای شرکت در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی از خود به یادگار می گذارد. جشنواره تولید محتوای الکترونیکی گاهی توسط سایت رشد و گاهی هم توسط سایت تبیان اعلام می گردد. شما عزیزان محترم نیز می توانید در صورت تمایل به شرکت در این جشنواره های پر طرفدار ما را آگاه نموده  و بهترین محتواها را از ما بگیرید.

چرا سفارش تولید محتوا به صورت اکترونیکی؟

چرایی سفارش تولید محتوا به صورت الکترونیکی

سفارش تولید محتوای الکترونیکی ؛ تا به حال در زندگی روزمره خود چند بار به کلمه تولید محتوای اکترونیکی برخورد کرده اید و به آن نیازمند شده اید ؟ اصلا تا چه اندازه در مورد ماهیت و معانی و موضوعات این نوع محتوا اگاهی و اطلاعات دارید ؟ تعداد فراوانی از انسان های امروزه با شنیدن کلمه محتوای الکترونیکی تصور میکنند منظور از چنین کلمه اصطلاحی همان محتوا و مضمونی است که در سایت های مختلف در متن ها از آن بسیار استفاده میکنند.

شاید بتوانیم محتوا و درون مایه ی متن های مختلفی که در انواع سایت ها وجود دارد را نوع و نمونه ی خوبی از محتوای الکترونیکی بدانیم در در مجموع و در یک کلام کلی معنای این کلمه یا اصطلاح یا شاید هم معنی این عبارت را باید بسیار گسترده تر و فراتر از چنین موضوعات و تفاسیری بدانیم . هدف و قصد ما در این زمینه و در حال حاظر در این صفحه این است که به صورت کامل و بدون کم و کاستی معنی صریح و دقیق کلمه یا اصطلاح محتوای اکترونیکی را برای شما توضیح دهیم و سپس پس از درک معنای اصلی کلمه به صورت کاملا مفصل و همراه با همه ی جزئیات این نوع محتوا چگونگی ساخت آن را نیز به شما آموزش دهیم.

قابل به ذکر است که بدانید مجموعه بزرگ بلاگ لینک یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات برای سفارش و انجام تولید محتوا به شمار می آید که میتوانید برای سفارش راحت و بدون دردسر تولید محتوای الکترونیکی از آن استفاده ای کاملا مفید داشته باشید .
شاید تا به اینجا به این سوال برخورد کرده باشید که اصلا محتوای اکترونیکی و تولید محتوای الکترونیکی چیست و به چه کار می آید ؟؟

چیستی محتوا!!

محتوا

تعداد فراوان و بیشماری از محتواهای اکترونیکی کاملاا بر عکس نمونه و نوع متنی و فیزیکی این محتوا به ارائه و توزیع جمعی در:

مدارس

کلاس های درس

کنفرانس

کلاس های مجازی

دانشگاه ها

مجموعه های همگانی

و…

کمک میکند.

قابل به ذکر است مطمعنا در چنین شرایط و برحه زمانی چنین محتوایی که بر روی کاغذ تابلو یا موارد دیگر نشان داده میشود نمیتواند به صورت کامل و دقیق آنطور که انتظار مخاطب و ارائه کننده است به خوبی نیازهای آن را برطرف سازد . پس باید بدانیم برای حل چنین مسایل و مشکلاتی نیازمند محتوای الکترونیکی و تولید محتوای الکترونیکی هستیم تا از آن استفاده لازم را داسته باشیم .

در مورد این اصطلاح و کلمه (منظور محتوای الکترونیکی) تعریف هاو تفاسیر آکادمیک مختلف و بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه ی بحث محتوا بیشتر توضیح داده و چند نمونه برای درک مطلب بهتر و راحت تر شما بیان میکنیم .

تفاسیر و تعاریفی جامع از محتوای الکترونیکی

برای استفاده کردن از دستگاه ها و ابزار های الکترونیکی و دیجیتالی از نوعی محتوا باید استفاده کرد که محتوای الکترونیکی نوعی بسیار کار آمد و مفید در این زمینه به حساب می اید و تنها برای استفاده بر روی چنین دستگاه هایی ساخته و تهیه خواهد شد . از نمونه بارز دستگاه های ذکر شده میتوان به نمونه زیر اشاره کرد :

رایانه رومیزی

لپ تاپ

موبایل

تبلت

و…

پس باید بدانیم که در فرمت های فراوان و مختلفی که موجود است محتوای الکترونیکی تولید خواهد شد مانند مثال های ذکر شده :
صوت
ویدیو
متن
عکس
پاورپونت
و…

شرکت تولید محتوای آموزشی

با کمال افتخار خدمت شما عزیزان اعلام می کنیم که موسسه بلاگ لینک یکی از بهترین موسسات در این زمینه است. کافی است برای اثبات این حرف سری به موتور جستجوگر گوگل بزنید . در این صورت خواهید دید که  اکثر مخاطبین ما با شور و شوق زیادی به سمت موسسه ما رهسپار شده اند. شما عزیزان هم درنگ نکنید. هر امری داشته باشید برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میدهیم و رضایت خاطر شما را فراهم می نماییم. امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن شما را در اوامرتان یاری کرده و خاطره خوبی در ذهن شما عزیزان تداعی کنیم.

قیمت تولید محتوای الکترونیکی

قیمت تولید محتوای الکترونیکی در سایت ما بسیار مناسب تر از سایر سایت های آموزشی است. ما به پول فکر نمیکنیم. رضایت خاطر مشتریان ما بسیار پر اهمیت در از پول و مسائل مالی است. همه سعی ما بر این است که بتوانیم بهترین خاطره را در ذهن مشتریانمان گذاشته و در آنها تاثیر بگذاریم.

سفارش تولید محتوای الکترونیکی

سفارش تولید محتوای الکترونیکی

فرهنگیان محترم می توانید برای سفارش تولید محتوای الکترونیکی لایه باز با نرم افزار های فلش ، استوری لاین و کپتی ویت ما را در جریان بگذارید. بهترین نمونه کار استوری لاین و کپتی ویت توسط تیم تخصصی ما به عزیزان فرهنگی و دانشجو ارائه شده است که رضایتمندی آنها گواهی بر این قضیه است.

اما چرا برای سفارشات تولید محتوای خود، از نرم افزار های استوری لاین و کپتی ویت استفاده میکنیم؟

چرا برای سفارش ساخت تولید محتوای الکترونیکی از استوری لاین استفاده میکنیم؟

استوری لاین را به جرئت میتوان به عنوان بهترین نرم افزار تولید محتوای الکترونیک معرفی کرد. این برنامه نه تنها در ایران بلکه در اغلب کشوری های خارجی نیز یک نرم افزار شناخته شده و معروف در تولید محتوای الکترونیک است. اما چه موضوعی باعث شده تا این برنامه به یک برنامه محبوب در این امر تبدیل شود؟ در یک عبارت جواب میتوان گفت؛ به خاطر قابلیت های فراوان موجود در آن. در ادامه در مورد ویژگی های استوری لاین صحبت میکنیم تا به خوبی متوجه شوید که به چه دلیل تا این حد به این برنامه برای سفارش ساخت تولید محتوای الکترونیکی اهمیت میدهیم.

ویژگی های استوری لاین در توجیه محبوبیت آن

 سفارش ساخت تولید محتوای الکترونیکی

اولین ویژگی استوری لاین، محیط کاری ساده و مناسب آن است که باعث میشود نیروهای تولید کننده محتوای ما برای سفارشات بدون درگیری ذهنی با محیط داخلی نرم افزار، صرفا تمرکز خود را بر روی تولید محتوای با کیفیت بگذارند. موضوع محیط کاربری ساده بحث مهمی در فرآیند فعالیت های اینترنتی است که این موضوع را اغلب در برنامه های ساخته شده توسط شرکت های بزرگی چون ادوبی (Adobe) مشاهده میکنیم.

به عنوان دومین ویژگی این برنامه، به سازگاری آن با زبان فارسی اشاره میکنیم. برخی از برنامه هایی که شرکت ها برای انجام پروژه های سفارش تولید محتوای الکترونیکی استفاده میکنند، توانایی سازگار کردن متون فارسی با محیط را ندارند و این موضوع باعث میشود تا گاها در میان استفاده از اتوران ها، مشکلاتی به وجود آید و کاربر را با مشکل روبرو کند.

سومین ویژگی خوب استوری لاین که باعث شده ما آن را برای ساخت سفارشات تولید محتوا برگزینیم، قالب ها و کاراکتر های خاص و زیبای آن است که میتواند به زیبایی فایل های خروجی به شدت کمک کند. نیرو های ما در بخش تولید محتوا، در هر قسمت از محتوا که نیاز باشد با استفاده از دانش تخصصی خود به ساخت افکت، قالب و کاراکتر میپردازند و از گاها نیز از ساختار گرافیکی آماده در استوری لاین استفاده میکنند.

سفارش انجام تولید محتوای الکترونیکی با کپتی ویت!!

ما برای تولید محتوای الکترونیکی و برای دریافت سفارشات خود اغلب بر روی برنامه استوری لاین حساب میکنیم زیرا محتوای نهایی خروجی از این برنامه کیفیت بسیار بالایی دارد. اما اگر بخواهیم مقایسه ای میان بهترین نرم افزار های تولید محتوای الکترونیک انجام دهیم، جایگاه دوم، پس از استوری لاین به برنامه کپتی ویت تعلق دارد. این برنامه از سری نرم افزار های قدرتمند شرکت بزرگ adobe است که همین مورد به تنهایی میتواند توجیه مناسب برای قرار گرفتن این برنامه در رده دوم، در امر تولید محتوای الکترونیک باشد.

گاها برخی از مشتریان و مخاطبان عزیز از ما درخواست سفارش انجام تولید محتوای الکترونیکی، با این برنامه را دارند. این درخواست اغلب به دلیل تأکید استاد های دانشگاه یا موارد جزیی دیگر اتفاق می افتد و ما نیز در هر صورت این پروژه ها را قبول میکنیم و در بالاترین سطح کیفیت آنها را به مشتریان خود عرضه میکنیم. ما به هیچ عنوان منکر کیفیت بالای این برنامه در امر تولید محتوا نیستیم و قسمتی از تیم تولید محتوای الکترونیک ما، صرفا به کار با برنامه کپتی ویت پرداخته اند و متخصصان کار با این برنامه هستند.

این برنامه نیز متقابلا دارای ویژگی هایی است که در ادامه آنها را برای شما بیان میکنیم:

ویژگی های کپتی ویت در تولید محتوای الکترونیک

سفاشات انجام تولید محتوای الکترونیک در شرکت ما در ابتدا به متخصصین ارجاع میشود و آنها با توجه به ویژگی های مورد نیاز مخاطب برای محتوای الکترونیک خود، محتوا را به تیم تولید استوری لاین و یا کپتی ویت ارجاع میدهند. از جمله ویژگی های مثبت این برنامه این موارد است:

کپتی ویت قابلیت دریافت خروجی ها را برای کاربران محدود نکرده و میتوان با این برنامه خروجی های متنوعی گرفت. این مشکل بسیاری از برنامه های دیگر است که به کاربر خود اجازه دریافت یک یا دو نوع خروجی را میدهند و عملا در این زمینه وی را با محدودیت روبرو میکنند.

دومین ویژگی بسیار عالی و مورد توجه این برنامه، این است که توانایی پشتیبانی از فرمت pdf را داراست و میتوان به آسانی از فایل های pdf در محتوای الکترونیک ساخته شده در آن استفاده کرد. بسیاری از کاربران و مشتریان ما علاقه دارند تا در قسمتی از محتوای الکترونیک خود، یک pdf به خصوص وجود داشته باشد. اگر برنامه ای که از آن برای انجام سفارش تولید محتوای استفاده میشود این قابلیت را نداشته باشد، مشتری باید هزینه ساخت این اسلاید ها را به صورت محتوای الکترونیکی دوباره پرداخت کند اما کپتی ویت با این قابلیت خود عملا باعث کاهش هزینه سفارش تولید محتوا میشود.

از دیگر مزیت های این برنامه نیز رابط کاربری حرفه ای آن است. محتوای ساخته شده با این برنامه، همانند خروجی محتوایی استوری لاین از کیفیت بالایی برخوردار است و باعث میشود تا نتیجه خروجی، یک محتوای الکترونیکی کاملا حرفه ای و زیبا باشد در حدی که زیبایی آن باعث جلب نظر مخاطبان بیننده میشود.

 

قیمت پروژه های استوری لاین و کپتی ویت در تیم تخصصی ما بسیار مناسب و کیفیت آن در حد عالی و حرفه ای است. مطمئنا استفاده از این محتواهای الکترونیکی حرفه ای میتواند باعث افزایش اعتبار ارائه شما شود.

امیدواریم در هر راستایی که از این محتوا های با کیفیت استفاده می کنید بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. با آرزوی موفقیت

عزیزان می توانید جهت سفارش تولید محتوای الکترونیکی لایه باز از روش های زیر با ما در ارتباط باشید :

مهندس عباسی : ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

آی دی تلگرام : https://t.me/Mohammadreza_lc

ایمیل : irandanesh5767@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 2 = 1